OBCHODNÍ PODMÍNKY – CAMBY

Platné od: 24. 11. 2025

Provozovatel e-shopu:
CAMBY
Hlavní 430, 747 81 Otice
Česká republika
E-mail: info@camby.cz
Telefon: +420 703 033 817

Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi námi jako prodávajícím a vámi jako kupujícím při nákupu zboží na e-shopu www.camby.cz.


1. Obecná ustanovení

1.1. Tyto obchodní podmínky se vztahují na nákup zboží prostřednictvím e-shopu www.camby.cz.
1.2. Kupujícím je spotřebitel nebo podnikatel.
1.3. Uzavřením objednávky potvrzujete, že jste se s obchodními podmínkami seznámili a souhlasíte s nimi.


2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

2.1. Objednávku je možné provést prostřednictvím e-shopu.
2.2. Smlouva vzniká momentem potvrzení objednávky prodávajícím na e-mail kupujícího.
2.3. Prodávající může objednávku odmítnout v případě chybného uvedení ceny, vyprodání zboží nebo jiného objektivního důvodu.


3. Cena zboží a platební podmínky

3.1. Cena zboží je uvedena včetně všech daní a poplatků (pokud je prodávající plátce DPH).
3.2. Kupující může zaplatit:

  • online platbou (pokud je dostupná),
  • převodem na účet,
  • dobírkou (pokud je nabízena).

3.3. Cena dopravy je uvedena v pokladně e-shopu podle zvoleného dopravce.


4. Doprava a dodání zboží

4.1. Způsoby dopravy:

  • Zásilkovna – výdejní místo,
  • Balíkovna,
  • Kurýr na adresu,
  • případně další aktuálně dostupné možnosti.

4.2. Dodací lhůta je obvykle 2–5 pracovních dnů od přijetí platby.
4.3. Kupující je povinen při převzetí zásilky zkontrolovat neporušenost obalu. Pokud je balík poškozen, doporučujeme odmítnout převzetí.


5. Odstoupení od smlouvy (vrácení zboží do 14 dnů)

5.1. Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.
5.2. Zboží musí být vráceno:

  • nepoškozené,
  • nepoužité,
  • kompletní,
  • v původním nebo adekvátním obalu.

5.3. Náklady na vrácení zboží nese kupující.
5.4. Peníze budou vráceny stejným způsobem, jakým byla provedena platba, do 14 dnů od přijetí vráceného zboží.

5.5. Odstoupení není možné u:

  • zboží upraveného na míru,
  • hygienického zboží po rozbalení,
  • digitálních produktů po zpřístupnění.

6. Reklamace a záruka

6.1. Na zboží se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců.
6.2. Reklamovat lze výrobní vady, které nebyly způsobeny nesprávným zacházením kupujícího.
6.3. Pro uplatnění reklamace nás kontaktujte na: info@camby.cz.
6.4. Proces reklamace:

  • popis závady + fotografie,
  • zaslání zboží na naši adresu,
  • posouzení vady,
  • vyřízení do 30 dnů.

6.5. Reklamace může být vyřízena opravou, výměnou, slevou nebo vrácením peněz.


7. Ochrana osobních údajů (GDPR)

7.1. Prostor pro ochranu osobních údajů je popsán v dokumentu Zásady ochrany osobních údajů, který je dostupný na webu.
7.2. Vaše osobní údaje zpracováváme pouze za účelem vyřízení objednávky, účetnictví a nezbytné komunikace.


8. Mimosoudní řešení sporů

8.1. Spotřebitel má právo na mimosoudní řešení sporů prostřednictvím České obchodní inspekce (ČOI): www.coi.cz.
8.2. Spor je možné řešit také online přes platformu ODR: https://ec.europa.eu/consumers/odr.


9. Závěrečná ustanovení

9.1. Tyto obchodní podmínky jsou platné od data uvedeného výše.
9.2. Prodávající si vyhrazuje právo je kdykoliv aktualizovat.
9.3. Práva a povinnosti neupravené těmito podmínkami se řídí českým právem.